About Me

My photo
Sungai Petani, Kedah, Malaysia

Friday, January 13, 2012

SAYANG DIA =))

Assalammualaikum . 

Hey you all , guess what . I dah jumpa yang sesuai untuk I . Special boyfriend ~ <3 love him so much ! Dia ni baik , jujur , and what else . Yang membuatkan aku dah COMPLICATED ! Awww aww ~ Dah lama tak rasa macam ni . Suka ssgt ! I called him (abang) , he called me (sayang) . hee :) kami sweet tau ! sweet couple . werk werk :P aku sayng dia tau . BF aku skrg dkat Subang, jauh kan ? Semua salah aku sbb buat dy pegi situ . Sorry tuan :( BF aku TUDM ~ BF korg ? :P InsyaAllah kalau ada jodoh, kami bersama . Walaupun bf aku tak kacak mana . Tapi yg pnting dia ada agama, sopan santun ! Awww ! Kacak dimata aku oke . Again, sukanyaaaa~ Abang, sayang syg abg ssgt tau . Syg slalu doa agar kita terus dapat jumpa . Nanti, kita amek gambar tau :) bgi org jeles . HAHAHAHA, mwahx2 ! Loviu abg ! Duk dkt Subang JANGAN DOK GATAI DGN PMPUAN LAIN! INGAT ! :P hee , nothing too say anymore , ermm sayang Mr.K.A <3

No comments:

Post a Comment